Tema: Re: Jei uz nafta butu mokama ne doleriais ...
Autorius: RaR
Data: 2011-08-23 21:05:11
Nežinau, ar koks yra. O kad pasakytų visa tą ir taip, kaip aš pasakiau -
abejoju. Supratimą gauni kažkiek pasigilinęs - paskaitęs knygų,
rimtesnių interneto puslapių, dar ko nors, ir visą tai apmąstant. Keletą
šaltinių pradžiai jau nurodžiau. Po to ieškai informacijos apie
konkrečius iškylančius klausimus, daug jos rasi ir toje pačioje
wikipedijoje. Kadangi kalbame apie oficialias struktūras, tai
informacijos apie jų struktūrą galima ieškoti jų pačių puslapiuose. O
FED regioninių bankų tinklalapiuose yra nemažai aiškinamosios medžiagos
įvairaus lygio auditorijai. Kažkas panašaus į animaciją - pvz filmukas,
kuriame rodomi ranka piešti paveikslėliai ir aiškinama:
http://www.clevelandfed.org/About_Us/who_we_are/about_the_system/index.cfm
.. Kokio nors "money as a debt" flašinė animaciją ne ką geresnio lygio,
nekalbant jau apie turinį.

Beje, kai "zeitgeist addendum" pradeda aiškinti apie komercinių bankų
vykdomą "pinigų multiplikaciją" jie remiasi, kaip teigia, kone slapta
FED brošiūra vidiniam naudojimui. Susiradau internete aš tą brošiūrą ir
perskaičiau - ten paprasčiausia aiškinamoji medžiaga, ir dėstoma tas
pat, ką rasi kone kiekviename makroekonomikos ir bankininkystės
vadovėliuose, interneto mokomojoje medžiagoje. Tik bėda, kad tų filmukų
kūrėjams nesiseka visko suprasti, arba jie sąmoningai klaidinga
nesuprantančius.