Tema: Re: 20l ltl kur investuoti?
Autorius: Soros
Data: 2011-01-05 13:12:29
dar BP naftinikai... ir dar daug... internetinikai, jei gauna struskiu is
valdzios del perdideles itakos, neteisingo info pateikimo ir dar daug...
Jie neapsaugoti nuo fors mazoro, o tu nukentesi tiesiogiai.ziuriu zalias
stipreja siandien, tai jei pramush 1.25 auskas taipogi gali pasuktik i
apacia, bet ar tai tas laikas pamatysim.
O dar info kad po biski visi atsigauna ir prades augimu galinetis eu su
us... va tada tas auksas kris kaip lapas.

Investicijos esme, kad investuoji i zeme, uz kuria nors ir nelikvida
atsiimsi ypac isvystes po mazdaug 10metu, kai bus imamas jau antras derlius.
Ji nesudegs...
O prieaugis nuo zilvyciu - reikia skaiciavimu...
I zeme neapsimoka tik tada jei prasides karas, uzlies vanduo, uzdes dideli
zemes mokesti.
Zilvytis ne grudas su savo purskimo apribojimais, nes bus vartojamas
maistui... cia beveik jokio praktinio ribojimo...

Ok uzdarom tema..