Tema: Re: 20l ltl kur investuoti?
Autorius: mindis
Data: 2011-01-05 11:00:04
On 01/05/2011 09:59 AM, Soros wrote:
> Jei ka tai as nemegstu kompaniju su stabilia ir ilgai kylancia istorija, nes
> ji linkus keistis i blogaja puse  su dideliais nuostoliais ir staigiai.

pavyzdziui?
> Jei ka tai dividendai apmokestinami...
Suprantama, bet ir tai labaiu apsimoka nei terminuoti ar obligacijos,
aisku su ta salyga jei dividenta bus panasaus lygio kaip ankstesniais metais

  Jei akciju neislaikysi metu, tai dar
> ir reikes susimoketi pelno mokesti. Nepamirstant kad reikes ir tarpininkui
> sumoketi uz pirkima/pardavima/laikyma. Plius dar privalomai (4is5 mano
> ziniom) apsilankyti vmi dokumentu pristatymui ir jei reikia paaiskinimui.

Tikrai? kaip as suprantu jei deklaracija tvrakinga nieks ant kilimelio
nekviecia, jou labiau kad bankas turetu info apie dividentus pats
pateikt VMI.

> Nenoriu kartotis bet siose rinkose garantuoti laimetojai yra tarpininkai ir
> valstybe bei imone pritraukusi kapitala. Esme kokia dali sie subjektai
> nusiteike palikti tau. Ta ir pasiskaiciuoji.
Tarpinikai visur kokia nors forma egzistuoja, o del imones naudos -
taigi tu pats kaip akcinikas esi tos imones dalis ir ta nauda gauni
dividentu pavidalu :)

> [...]
> norincius investuoti. Esme, kad perkama zeme nederlinga, keiciama i misku
> ukio paskirties, apsejama zilviciais, kurie kas 5 metus pjaunami. Zilviciu
> daigu pirkti nereikia...  Zeme nera brangi, zilviciai nieko, darbas
> sodinant, priziurint ir is kooperatyvo kombainas ju nueminui. pridavimas
> irgi jau ant lt yra. Butu realiu norinciu investuoti?
> Realiai, tai turbut butu investicija i zeme, kuri nera linkus pigti,
> vystomas ukis ir jo islaikymui uztektu pajamu is zilviciu. Realiai reikia
> pradinio kapitalo apie 150-200k, kad atsipirktu steigimas ir prieziura.

Ir kuo pas tave investuoti yra saugiau? O jei tapt daliniku ir paciam
art - tai turbut zinai patarle: nuo darbo nebusi bagotas, o tik kuprotas :)
Ir kiek tu cia isivaizduoji galima uzdirbt idejus pvz 200K?