Tema: Re: 20l ltl kur investuoti?
Autorius: RaR
Data: 2011-01-04 10:17:14
Iš kokių amžių tu nusileidai? Aukso standarto atsisakyta jau 1970 m, ir nuo
to laiko niekas jo nenaudoja išskyrus keletą privačių internetinių valiutų.
O auksas - tokia pati prekė, kaip ir kitos su visais jai galiojančiais
rinkos dėsniais. Jį galima lyginti kad ir su NT. Ilguoju laikotarpiu beveik
viso NT kaina bet kurios valiutos atžvilgiu kyla. Bet kadangi visi tai
supranta, beinvestuodami į NT dažnai jį pervertina. Tuomet kyla NT burbulai
ir netinkamu metu jo nusipirkęs gali nudegti arba reiks laukti dešimtmečius,
kad atsipirktų investicija. Jei pažiūrėtum ir į aukso kainą doleriais per
paskutinius dešimtmečius, tai pamatytum, kad tarpais ji kilo labai smarkiai,
o tarpais praktiškai nesikeitė ar net krito. Taigi, tokiais laikotarpiais
pinigus netgi banke labiau apsimoka laikyti, nei auksu.