Tema: Re: 20l ltl kur investuoti?
Autorius: Soros
Data: 2011-01-04 11:45:09
Mano nuomone reikia pirkti tada, kai daiktas yra pigus, o ne musa visu laiku
rekordus kelintus metus is eiles. Turbut netikejai, kad nafta augs iki 150$?
o gal tikejai kad veliau ji nukris iki 36$ nepasikeitus zalio kursui kitu
valiutu atzvilgiu? juk baksu prispausdino sociai ???

Paziurek i aukso kreives kokiu 5 ar 30metu, gal aiskiau pasidarys apie ka as
cia kalbu.
Jei pasauline katastrofa, o tu nupirkes fonduose auksa, visviena jo nespesi
pasiimti, nes grius atsiskaitymu sistema.
O jei viskas su protu, tai dabar gali uzdirbti greiciau pardaves, o ne
pirkdamas auksa, su salyga kad atpirksi prie kokiu 600.

O rizika tai teks prisiimti paciam... Niekas nepasakys ka ir kada pirkti...
Va padesi indeli ir gausi 4.5metiniu - iseitis?.
Visais kitais atvejais ETF, pirkimas/shorta su svertais, tik sersi
procentus, komisinius ir vmi neislaikes metu...
Kaip sako didieji investuotojai 6% metiniu yra geri procentai, taciau
apetitas auga bevalgant.
Mano nuomone:
akcijos skirtos pritraukti kapitala i imone, jokiais budais tai nera
naudinga smulkiam akcininkui, nors taip gal ir atrodo.
visi svyravimai yra kita prievartos isreiskimo forma. Gali reitingu pagalba
ir valiutos santykiu priversti valstybe skolintis uz didelius procentus +
kitos salygos*
paprastam zmogui nelabai yra is ko rinktis, tiesiog vienas ar kitas
nepatenkantis po apynasriu gali prasigyventi, bet ilgainiui be lindimo i
valdzia ir tokios apsaugos neissilaikys.
Kadangi mes gyvenam pakankamai skurdziai lyginant su aplinkiniais, tai turim
galimybe prasigyventi, bet tik iki to lygio, kol musu reikes kaip
patarnautoju, nebent tokie kaip lenkai su savo didele valstybe gales pradeti
itakoti velgi valdzia tik aukstesniu lygiu, turiu omenyje EU prisijungti
prie DE, FE, IT, GB-(non-eu) itakos.

Jei turi glaimybiu investuok i tai ka supranti ir tai kas yra salia taves.
Ka gali realiai paciupineti, o dar geriau i tai is ko uzdirbai tuos
pirminius pinigus, nes tai tau pasiseke ir turi savo patirties.

Realu turta isigydamas turesi tik rupesciu. Jei zeme tai jos mokesciai,
prieziura... jei realus auksas - saugojimas, nes tikimybe apvogti isauga...
jei investicinis auksas, tai kontoros patikimumas ir bankroto tikimybe.
Jei bustas, tai jo nusidevejimas ir mokesciai ir ....

sekmes...