Tema: Re: 20l ltl kur investuoti?
Autorius: Donce
Data: 2011-01-04 09:20:53
kadangi aukso rezervu niekas nedidina, nes neturi tiesiog jo, o pinigu mase
nepaliaujamai dideja, jav spauzdina baksus belekokiais tempais, manau aisku
yra kad pinigu padengimas auksu tampa nebeimanomas ir eilini karta keliu
metu begyje manau bus pakeistas aukso standartas, ko pasekoje  kilogramas
auksto kainuos belekiek brangiau nei dabar. plius kinieciai pradejo
susipirkineti savo valiuta, mesdami lauk pinganti baksa. as asmeniskai
turedamas lysnus pinigus surizikuociau paimti koki kilogrameli kita :)

Soros pasakyk kodel nereik pirkti aukso ? nematau nei vieno argumento pries
:)

--
Donce