Tema: Re: 20l ltl kur investuoti?
Autorius: Soros
Data: 2011-01-05 09:59:36
Jei ka tai as nemegstu kompaniju su stabilia ir ilgai kylancia istorija, nes
ji linkus keistis i blogaja puse  su dideliais nuostoliais ir staigiai.

Jei ka tai dividendai apmokestinami... Jei akciju neislaikysi metu, tai dar
ir reikes susimoketi pelno mokesti. Nepamirstant kad reikes ir tarpininkui
sumoketi uz pirkima/pardavima/laikyma. Plius dar privalomai (4is5 mano
ziniom) apsilankyti vmi dokumentu pristatymui ir jei reikia paaiskinimui.

Nenoriu kartotis bet siose rinkose garantuoti laimetojai yra tarpininkai ir
valstybe bei imone pritraukusi kapitala. Esme kokia dali sie subjektai
nusiteike palikti tau. Ta ir pasiskaiciuoji.

As pats turiu minti steigti imone misku ukio paskirties ir per ja pritraukti
norincius investuoti. Esme, kad perkama zeme nederlinga, keiciama i misku
ukio paskirties, apsejama zilviciais, kurie kas 5 metus pjaunami. Zilviciu
daigu pirkti nereikia...  Zeme nera brangi, zilviciai nieko, darbas
sodinant, priziurint ir is kooperatyvo kombainas ju nueminui. pridavimas
irgi jau ant lt yra. Butu realiu norinciu investuoti?
Realiai, tai turbut butu investicija i zeme, kuri nera linkus pigti,
vystomas ukis ir jo islaikymui uztektu pajamu is zilviciu. Realiai reikia
pradinio kapitalo apie 150-200k, kad atsipirktu steigimas ir prieziura.
Butu norinciu?