Tema: Re: Ar kuchiu diena parvaziuosim i kaima dienos metu, ar ne ?
Autorius: bzik
Data: 2010-12-13 08:34:57
2,5m. senumo 1,6 dyzeliukui 55 greiciu smagiau vaziuojasi 3 begiu, nei 4, o momentines kuro sanaudos max pora litru didesnes. Bet ne apie tai. Jei mieste nustatytas greitis 50km/h ir zmogus tokiu vaziuoja, pyk ku kiek nori, kad tau trukdo judejima, bet sioje situacijoje esi neteisus. Musu visuomenes beda, kad suvokimas "as"/"mano" yra Dievas, o visa kita, jei egzistuoja, gali buti sunaikinama, apeinama ir pan. parodant savojo "as" didybe. Kasdieniai pavyzdziai gatvese, keliuose, poilsiavietese, daugiabuciuose ir t.t.