Tema: Re: Ar kuchiu diena parvaziuosim i kaima dienos metu, ar ne ?
Autorius: bzik
Data: 2010-12-10 10:05:12
pradzioj idemiai pasiskaityk klasika:
Nesu nusistatęs prieš greitą važiavimą. Esu, ir privalau būti, griežtai prieš pavojingą, nesaugų važiavimą. Todėl siūlau nuo šiol įteisinti terminą "saugus greitis".

Tas terminas reiškia santykinį greitį, t.y. greitį, kuris priklauso nuo vairuotojo mokėjimo, jo automobilio būklės ir eismo situacijos. Tatai apibendrinamoji sąvoka, kurios turinį sudaro visų tų trijų elementų pasekmė. Kitaip tariant, saugus yra toksai greitis, kurį esamomis aplinkybėmis privalo pasirinkti šis vairuotojas, važiuodamas tuo automobiliu.

Saugus greitis, kaip ir kiekviena sąvoka, turi ribas. Ir tik labai geras vairuotojas gali važiuoti greičiu, lygiu teorinei viršutinei saugaus greičio ribai, kuri atitinka automobilio ratų sukibimo su keliu ribą. Tai jau mokėjimo riba, kurios nevalia peržengti, ir kartu mokėjimo viršūnė.

Kiekvienas vairuotojas privalo važiuoti savuoju saugiu greičiu ir tvirtai įsidėmėti, kad niekada nevalia jo viršyti! Taigi absoliutus greitis netenka prasmės. Svarbu saugus greitis, atitinkantis vairuotojo mokėjimą.