Tema: Re: Ar kuchiu diena parvaziuosim i kaima dienos metu, ar ne ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-10 10:07:35
Kaip siulai ivertinti ta saugu greiti? Kada butu galima bausti uz nesaugu
greiti?

"bzik"  wrote in message news:idsmvo$gls$1@trimpas.omnitel.net...

pradzioj idemiai pasiskaityk klasika:
Nesu nusistatęs prieš greitą važiavimą. Esu, ir privalau būti, griežtai
prieš pavojingą, nesaugų važiavimą. Todėl siūlau nuo šiol įteisinti terminą
"saugus greitis".

Tas terminas reiškia santykinį greitį, t.y. greitį, kuris priklauso nuo
vairuotojo mokėjimo, jo automobilio būklės ir eismo situacijos. Tatai
apibendrinamoji sąvoka, kurios turinį sudaro visų tų trijų elementų pasekmė.
Kitaip tariant, saugus yra toksai greitis, kurį esamomis aplinkybėmis
privalo pasirinkti šis vairuotojas, važiuodamas tuo automobiliu.

Saugus greitis, kaip ir kiekviena sąvoka, turi ribas. Ir tik labai geras
vairuotojas gali važiuoti greičiu, lygiu teorinei viršutinei saugaus greičio
ribai, kuri atitinka automobilio ratų sukibimo su keliu ribą. Tai jau
mokėjimo riba, kurios nevalia peržengti, ir kartu mokėjimo viršūnė.

Kiekvienas vairuotojas privalo važiuoti savuoju saugiu greičiu ir tvirtai
įsidėmėti, kad niekada nevalia jo viršyti! Taigi absoliutus greitis netenka
prasmės. Svarbu saugus greitis, atitinkantis vairuotojo mokėjimą.