Tema: Re: Ar kuchiu diena parvaziuosim i kaima dienos metu, ar ne ?
Autorius: nu blyn
Data: 2010-12-10 09:45:00
Ne i tema, lenktyninkas nelenktynininkas, bet as buchiau uz tai kad
pagrindiniuose keliuose sudetu zenklus rekomentuojamas greitis, nes kartais
tikrai buna bobychiu isivaizduojanchiu kad vaziuoti 70 yra normalu. Tokiai
bobulytei visi ja lenkiantys lenktynininkais atrodo. Aisku kalbu apie
normalias kelio salygas.