Tema: Re: Ar kuchiu diena parvaziuosim i kaima dienos metu, ar ne ?
Autorius: bzik
Data: 2010-12-10 11:11:49
cia ne as, o S.Zasada, jei toki girdejai :)
Su tavo pastabom sutinku, taciau neturiu teises smerkti to, kuris pasirenka kreiseriniu greiciu mazesni, nei vaziuoju as. Kiekvienas musu nori saugiai pasiekti keliones tiksla.
Lenkimui pas mus yra labai paplites gazo spustelejimas, kai lenkiamojo greitis nuo 80 staiga tampa 100, tuo lenkianciajam sudarant dar didesni pavoju :)