Tema: Re: Ar kuchiu diena parvaziuosim i kaima dienos metu, ar ne ?
Autorius: Faktas
Data: 2010-12-10 15:22:59
tai pala, juk dar nepaskaičiavai kiek stabdžių kaladėlės nusidevės, jei prie tokio pristabdysi.
o dar ir laiko kiek prarasi, iškart kaip minimum kokių 15sec.

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:idt90p$evl$1@trimpas.omnitel.net...
> sutinku, be to tai turi dar viena aspekta.
> Pvz mieste leidziama vaziuoti 50 km/h. As vaziuoju 55 km/h (tikras greitis, 
> spidometras rodo 60). Tada imesta buna 4 pavara dyzelio isheiga apie 4 
> litrai 100 kilometru. Ir staiga kelyje pasirodo veikejas tipo labai atsargus 
> dardenantis 35-40 km/h, vaziuojant paskui toki man reik imest 3 pavara 
> isheiga dyzelio ishkarto pasidaro 9-12 litru per 100 km. Kas gi tada belieka 
> ? aishku ishkarto lenkti toki...
> 
> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message 
> news:idso4p$if0$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu ir priburei :)
>>
>> bet sutik kad jeigu visus is kelio pasalintum tuos kurie vaziuoja kad 
>> ir -5kmh lechiau nei leistinas greitis, pavojingu situaciju butu 
>> maziau(negraziai nuskambejo).
>> Viena is daznai pasitaikanchiu tragisku pasekmiu priezaschiu yra lenkimas. 
>> Reikia eiti link to kad lenkimu butu maziau, kodel tramdom tik tuos kurie 
>> virsyja ? Eliminuokim, mokinkime vairuoti tuos kurie "bezda". Juk butu 
>> daug saugiau jei visi vaziuotu vienodu greichiu. Viena is priezaschiu tam 
>> yra skirtingi spidometru parodymai, pvz as vaziuoju su GPS man sako 90, 
>> kitas kuri aplenkiau sako 95 vaziavau.
>>
>> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message 
>> news:idsmvo$gls$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pradzioj idemiai pasiskaityk klasika:
>>> Nesu nusistats prie greit vaiavim. Esu, ir privalau bti, grietai prie 
>>> pavojing, nesaug vaiavim. Todl silau nuo iol teisinti termin "saugus 
>>> greitis".
>>>
>>> Tas terminas reikia santykin greit, t.y. greit, kuris priklauso nuo 
>>> vairuotojo mokjimo, jo automobilio bkls ir eismo situacijos. Tatai 
>>> apibendrinamoji svoka, kurios turin sudaro vis t trij element pasekm. 
>>> Kitaip tariant, saugus yra toksai greitis, kur esamomis aplinkybmis 
>>> privalo pasirinkti is vairuotojas, vaiuodamas tuo automobiliu.
>>>
>>> Saugus greitis, kaip ir kiekviena svoka, turi ribas. Ir tik labai geras 
>>> vairuotojas gali vaiuoti greiiu, lygiu teorinei virutinei saugaus greiio 
>>> ribai, kuri atitinka automobilio rat sukibimo su keliu rib. Tai jau 
>>> mokjimo riba, kurios nevalia perengti, ir kartu mokjimo virn.
>>>
>>> Kiekvienas vairuotojas privalo vaiuoti savuoju saugiu greiiu ir tvirtai 
>>> sidmti, kad niekada nevalia jo viryti! Taigi absoliutus greitis netenka 
>>> prasms. Svarbu saugus greitis, atitinkantis vairuotojo mokjim.
>>>
>>> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message 
>>> news:idslps$eus$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ne i tema, lenktyninkas nelenktynininkas, bet as buchiau uz tai kad
>>>> pagrindiniuose keliuose sudetu zenklus rekomentuojamas greitis, nes 
>>>> kartais
>>>> tikrai buna bobychiu isivaizduojanchiu kad vaziuoti 70 yra normalu. 
>>>> Tokiai
>>>> bobulytei visi ja lenkiantys lenktynininkais atrodo. Aisku kalbu apie
>>>> normalias kelio salygas.
>>>>
>>
>> 
> 
>