Tema: Re: Kreivio tinklaraštis
Autorius: Doc
Data: 2010-08-30 10:22:45
Nesuprantu kodėl teigi, kad faktas, jog kūnai traukia vieni kitus, yra subjektyvus, jei tuo pačiu metu pats sutinki, kad jis nepriklauso nuo tą tvirtinančių subjektų - taip yra arba taip nėra. Apskritai gal galėtum tada pateikti "objektyvu" apibrėžimą ir duoti bent vieną ko nors objektyvaus pavyzdį? Nes panašu, kad tavo "objektyvu" supratimas skiriasi nuo visuotinai priimto, tiksliau sakant sekant tavo minčių eiga "objektyvu" yra beprasmis žodis, kadangi nieko objektyvaus nėra (ir vėl performative contradiction - objektyvi tiesa yra tai, kad nieko objektyvaus nėra).

Kaip ten bebūtų, jei manai, kad visa tiesa subjektyvi, esi užskridime, nes tada ir šis tavo manymas yra tik subjektyvi tavo nuomonė, o tavo bandymas įrodyti, kad aš klystu su tuo nesutikdamas, yra lygiai taip pat absurdiškas kaip kad bandymas įrodyti, kad aš klystu manydamas, kad braškiniai ledai yra skaniausi.

--
Doc