Tema: Re: Kreivio tinklaraštis
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-26 16:21:28
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:i55mnj$1g8$1@trimpas.omnitel.net...
> O tu paskaityk apie tas kitas šalis, o ne fasadus žiūrėk. Pasikalbėk su žmonėm. Mano pažįstamiems (kokiems 5-iems) visiems nukirpti atlyginimai, sunku susirasti darbo, o iš esamo gali bet kada išmest. Nes ten irgi krizė. Ir kalbant apie Angliją ar JAV, jos gali paragauti ir dar vieno smūgio. Skandinavams pranašaujama krizė, nes tuoj tuoj turi sprogti nekilnojamo turto burbulas. Bet tą, jei seki naujienas (žinoma, neišmanau, kiek jos pagrįstos), turbūt žinai ir taip. Nėra jau jie tokie be problemų.

taip, kalbėjau, niekas ten jokios krizės nemato.
nėra jokios panikos ir įtampos.
taip krito investavimo sferos, valstybes rodikliai, kurie tik tokiems politikams ziurintiems i lenteles idomus, bet parpasti zmones to nejaucia, viskas daroma atsizvelgiant i zmones, mokesciai net mazinami krizes laikotarpiu, kas cia turbut tom galvom net nesuvokiama kaip taip gali buti.

> Durniausias antras sakinys :) Tipo pagalbos smulkiam verslui ne krizės laiku nebuvo? Nes jei buvo, tai argumentas "jei teikia pagalbą, tai reiškia, kad subankrotino" atkrenta.
> Tipo blogai yra, kad kas penkta įmonė sulaukė pagalbos? Reikėjo skandint? Ar vis tik pripažinsim, kad padėti bent jau bandyta tikrai buvo.

reikia ne dirbtini kvepavima daryti, o sudaryti salygas verslui.

> Prajuokinai. O tai statybininkai, dirbantys Lietuvoje iki PSD pritaikymo (primenu, kad įstatymas įsigaliojo prieš dabartinę valdžią) nebuvo maksimizavę uždarbio ir apsidraudę nuo nelaimingų atsitikimų ir ligų? T.y. nelegaliai dirbantys statybininkai, dirbantys Lietuvoje iki to laiko nebuvo darbo biržoje prisiregistravę? Net ne manau, o žinau, kad tu klysti.

per visus apklausos nedariau, bet su keliais kalbėjau - nebuvo niekur apsidraudę, užsiregistravę.
kai atėjo laiškas, kad reik susimokėt, nuėjo ir galutiniam variante dar jiems sumokėjo. puikus planas.