Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-23 20:09:15
Kokios dar islygos :)) Kiekvienas web projektas yra specifinis, tai kiekvienu atveju nustatom
skirtingus tikslus. "2 kart" padidinimas buvo, kaip pavyzdys. Pasitaiko, kad pagerinam rezultatus
10%, pasitaiko, kad 100% ir daugiau. Pasitaiko, kad nera ko pagerinti, tai ir nedirbam tokiu atveju
su tuo klientu. As nepersu savo paslaugu.
Tavo atveju nera ka ir administruoti, susidedi 5 keyword'us, 1 ads'a ir pirmyn :)