Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: linuji
Data: 2010-03-20 14:36:55
as pukiai suprantu situacija :)
kiekvienas turi pasvert viska ant svarstykliu ir ivertint, kur gaisdamas
laika pasiektu geresniu rezultatu.

galbut busi vienas is tu, kur vidutiniskai 60 000 Lt per menesi atlyginima
gauna.. :))

viskas suprantama. bet kai dideles apimtys ir dideli sprendimai - vertetu
apie kompleksini sprendima pagalvot ir prasidet su rimta agentura... na, bet
ka man pasakot.. gi marketingo magistras :))