Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-16 18:16:27
Man reikia ne analizu kazkokioje virtualioje statistikoje. Mane domina
realios prognozes - ka ash gausiu uz realius isleistus savo tiugrikus. Va
tau pavyzdys. Yra kokioje Plungeje baldu parduotuve ir turi savo internetini
puslapi. Per diena sakykim 5 lankytojai, menesinis google biudzetas - penki
baksai. Jei tu man pazadesi 500 unikaliu per diena uz 50 baksu i menesi -
man to nereik ir jokia adwords'u statistika manes neitikins, kad tai
apsimoka.