Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: linuji
Data: 2010-03-22 21:05:21
pavargau aiskint. kad jus turit savo tiksla - sumazint kaina ir parodyt 
klientui - kad jusu sistema veikia.

mano tikslas kitas - as darau pats sau. ir zinau, kada kas pas mane veikia, 
o kada ne. ir zinau kaip kas ir kodel.. kas man ir svarbiausia.


"Tomas" <no@spam.lt> wrote in message 
news:ho8c8m$q1u$2@trimpas.omnitel.net...
> Gal galima placiau? kazka cia nusisnekejai.
>
> I sita diskusija isiveliau tik todel, kad tu atsimerktum ir suprastum, kad 
> ne viska su adwords darai gerai (netgi pavyzdi daviau - ar jau 
> igyvendinot?).
>
> On 2010.03.22 20:05, linuji wrote:
>> taip ivertina savo imones veikla ir sekme. kas, is tikruju, yra - blefas 
>> :)
>>
>>
>> "Ekovila" <info@ekovila.lt> wrote in message 
>> news:ho89np$nfa$1@trimpas.omnitel.net...
>>> idomu pasidare - ka vadini "2 kart geresniu rezultatu"
>>>
>>> "Tomas" <no@spam.lt> wrote in message 
>>> news:hnttpv$1aq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nieko as nemaisau, jei nera ivestas paieskoj zodis klaipeda ar kt. 
>>>> zemaitijos miestai (kai kuriuos, kaip matau esat susivede), jusu 
>>>> reklamos nerodo, tai ir sakau, kad prarandat dali paspaudimu, nes 
>>>> klaipediskiai (ar aplamai zemaitijos regionas), ivede paieskoje 
>>>> "auto/automobiliu nuoma" (be zodzio "klaipeda/oje" ir pan.) reklamos 
>>>> nemato, nors galima padaryt, kad matytu. Is to ir sprendziu, kad apie 
>>>> efektyvu adwords isnaudojima tau kalbet nelabai deretu. Galeciau ir 
>>>> daugiau pavardint ka galima pagerint, bet kai pats viska puikiai zinai 
>>>> (tik nezinau, kodel netaikai), tai kam vargintis..
>>>>
>>>> Esu teisus nebutinai visada, bet siuo atveju matau, kad - taip. Ir vis 
>>>> dar drasiai galiu tvirtint, kad pasiekciau geresniu rezultatu (dabar 
>>>> jau 100% esu tikras).
>>>>
>>>> Kaip pasikeistu rezultato samprata, jeigu as galiu pasiekt 2 kart 
>>>> geresni rezultata su tuo paciu biudzetu, arba ta pati rezultata su 2 
>>>> kart mazesniu biudzetu? Rezultatas nelygu rezultatui. Na bet aisku tau 
>>>> procentai ir skaciai nesvarbu :)) Net nezinau, marketingistui taip 
>>>> kalbet...
>>>>
>>>> Tegul tas paskutinis klausimas buna retorinis (tau pamastymui), gali 
>>>> neatsakinet.
>>>>
>>>> On 2010.03.18 20:28, linuji wrote:
>>>>> kazka tu maisai :))) kodel tau pasirode, kad nera zodzio klaipeda?
>>>>> kur tu jo neradai?
>>>>>
>>>>> esi tikras, kad tavo tiesa tik yra tikra tiesa? :)
>>>>>
>>>>> man nereikia ziuret i skaiciukus ir lenteles ir sukti galva del 
>>>>> procentu ir detaliu. man svarbiausias yra rezultatas :) visa esme 
>>>>> marketinge yra - rezultatas!
>>>>>
>>>>> o ka pakomentuotum apie bounce rate ir dar kazkoki gudru issireiskima 
>>>>> vartojai? :) cia nieko negaliu komentuot, man butu idomu, ka 
>>>>> maldaknige apie tai kalba?
>>>>>
>>>>> ar vis dar gali tvirtint, kad tais paciais kastais pasiektum geresni 
>>>>> rezultata?
>>>>>
>>>>> del ziniu patikrinimo.. tavo supratima apie marketinga. manau, uztektu 
>>>>> kompetencijos tave pratestuot :))
>>>>>
>>>
>>