Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: linuji
Data: 2010-03-19 08:20:02
ok, baigiam tema. nes cia kova su vejo malunais.

is kitos puses - tavo pozicija suprantu, tavo toks darbas. gerai, kad
neizduodi savo isitikinimu..
taip, kaip neisduosiu ir as savo.

mazai imonei reikia paciai sprest savo problemas ir klausimus, kaip rast
klientus. Ir tokie isganyma zadantys pazadai ne retu atveju padaro tiesiog
meskos paslauga...  :)

o taip tvirtint nereiketu:
> Esu teisus nebutinai visada, bet siuo atveju matau, kad - taip. Ir vis dar
> drasiai galiu tvirtint, kad pasiekciau geresniu rezultatu (dabar jau 100%
> esu tikras).

nes gali paprasciausiai uzkibt ant kabliuko, nuo kurio sausas nenulipsi....
:))))
as to nedarysiu, bet.. niekada negali zinot.
ir i rezultatus as ziuriu kiek platesne prasme... ir kiek giliau.. nera
viskas kartais kaip A ar B..

siaip linkiu sekmes :)))))