Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-16 18:39:11
Reiktu pasiziureti kas ir kaip padaryta, o tada galeciau paprognozuoti pvz.:
pertvarkius kampanija uz ta pati dienos biudzeta ateis ne 5, o 10 lankytoju..
X % lankytoju daugiau nueis iki kontaktu puslapio, nes sumazes bounce rate ir pan.
Kadangi yra rysis tarp to, kiek atejo i kontaktu puslapi lankytoju, veliau paskambino ar uzpilde
kontaktu forma ir realiu pardavimu, tai galima butu viska prie to privesti.
Jei matom, kad pradejus reklamuotis adwords padidejo pardavimai (sunku tai susekti, bet galima
bandyti zmoniu tiesiog paklausti is kur apie imone suzinojo), tai galima butu galvoti ir apie
biudzeto didinima.

As nesiulau aklai pulti ir svaistytis pinigais, as tiesiog noriu pabrezti, kad
pinigus galima isleisti efektyviai ir nelabai efektyviai (patiems net neitariant).