Tema: Re: Google adwords tarpininkai
Autorius: linuji
Data: 2010-03-16 13:27:11
prasau placiau..
galima?
kuo imone ypatingesne uz savus darbuotojus, kurie bent biski raukia..

pamenu - buvau visiskai zalias. pries kokius 4 m.
bet puikiai su viskuo susipazinau. ir tai buvo vienas is daugelio darbo
irankiu parduodant paslaugas. veike puikiai.

dabar tas reikalas yra smarkiai pervertinamas.. ir tai daugelyje atveju jau
pasidares turgus.. ir nauda jau tokia gauna ganetinai ribota..

bet naudoju ir siandien adwords. ir veikia. ir net nereikia jokiu imoniu.
man kazkas blogai? :D