Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-04 13:36:55
nugi betgi tamsta nervuotas... būtent į tokius niuansus ir turi atsižvelgti,
ieškodamas sprendimo. Bankas vėjų nekalba, kažkur kažkokį kabliuką turi. Ir
tokiais atvejais neina kalba apie tai, kas yra teisus, o tik apie tai, kas
sugebės savo teisybę įrodyti. Pirmiausia paimk advokatą už krapo, kuo
remdamasis jis teigia, kad bankas to negali? Tegu surašo bankui argumentuotą
raštą. Būtinai viską dokumentuok. Žodžiu, svarbu turėti teisininką, kuris
tau paaiškintų ABIEJŲ pusių niuansus ir tavo galimybes mažiausiais
nuostoliais pasiekti savo tikslą. Nes kilus tokioms problemoms kažkokių
nuostolių greičiausia vis tiek bus. Nervavimasis ir klykavimas ant žmonių,
bandančių tau parodyti, kaip gali būti kitaip, nei tu nori ir tikiesi, TAU
tikrai nepadės. Sveikas atvykęs į teisinę valstybę :) Ji ne dėl to teisinė,
kad tu turi daugiau teisių, o dėl to, kad kiekvienas turi teisę tave
teisiškai išdurti.