Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-02 22:17:08
Nu tai kaip ir pats sakai - teoriskai. Bankas gi nepriestarauja, kad į
sklypa komunikacijos ateitu. Jis tik nenori, kad skersai sklypo eitu
svetimos komunikacijos, kurios uzdeda sklypui papildomus suvarzymus. O kad
pirma nesigauna be antro, tai cia jau mielas kliente tavo problems ir mes
jau cia biski cielka pavaidinsim. Nors seip burimas gaunas - reik sutarti ir
hipotekos laksta ziureti. Bet itariu, kad ten bus kokia standartine fraze -
"bet kokiems suvarzymams/apsunkinimams - nuoma, panauda, servitutas ir
panashiem nishtiakams reikalingas kreditoriaus sutikimas". O tada teorija
jau tampa kaip ir praktika.