Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-02 21:49:55
> 0,7 ar tai 0,8 (is tu nervu neatsimenu...). Ir ka daryti? Advokatas sako
> jie tokios teises neturi - nei keisti sutarties, jeigu ivykdziau visas
> salygas nei juolabiau metyti tokias uzuominas - jeigu nesutiksi, neduosim
> leidimo.

Tuoj cia ateis koks kapiec protingas ir sudirbs mane, kad gincijuos su
advokatu. Taciau - kas sutartyje parasyta apie ta reikala? Nes jei nieko -
paskola paprastuoju budu uz hipoteka ikeista turta, tai gali buti, kad
bankas truputi ir teisus. Tu uzstatei turta su tam tikromis
charakterisitikomis ir bankas pagal tai prisieme rizika. Dabar ti nori
turtui uzdeti papildomus apribojimus. Logiska,kad kreditorius turi teise
sutikti ar nesutikti su tokiu reikalu. Imkim krastutini atveji kaip pavyzdi.
Turi shvaru zemes sklypa ir ikeiti ji bankui uz 1000 Lt. Ash nusiperku
gretima sklypa ir taip pat ikeiciu bankui. Tada susiimam mudu uz rankyciu ir
nueje pas notara apiforminam vienas kitam servituto teise ant 100 proc.
sklypo. Bankas ant ledo?