Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Makintoshas
Data: 2010-02-02 22:05:34
hmm, nemanau kad cia tas atvejis. nors teoriskai daug ko gali
prisigalvoti. yra projektas, yra sutarties pvz. gi nuo banko neslepiama
kaip ir kas bus sudaroma. juo labiau, tai kas bankui geriau priverstinio
pardavimo atveju - ar sklypas (kuriame jau namas stovi) be komunikaciju,
o salia toks pats SU?