Tema: Re: citata
Autorius: trickyvic
Data: 2010-12-01 14:31:19
Zinoma kad nespecialiai, tiesiog arba jis abadas visiskas arba gobsius,
o del tu algu nemokejimu tai yra taip as padariau savo darba uz ji noriu
kad butu sumoketa nes yra sutartis, o gal jei jau taip pagal tamstos
modeli kalbant tai reiketu tada delspinigius skaiciuoti, nes tarp firmu
kai sutartys sudaromos tai ir ten delspinigiai skaiciuojasi.
O jei tavo darbuotojai ims lakstyti is darbo pagal toki pasiulyma tai tu
ta kontora uzhdarysi per 2 menesius. Nes naujo darbuotojo apmokymas tau
kainuos daugiau nei laiku sumoketa alga.