Tema: Re: webui sukurti
Autorius: ssh
Data: 2009-09-19 23:57:03
Darius auditorijai kalbet moka, tai pliusas nfq kaip jau minejau :-)
Kalbos kalbom, objektyvumo delei reiketu ir ivardint minusu keleta,
kurie buvo ne syki aptarti ir su paciais jais :-).

Iprastos bedos, lydeje mus:
.. Kaire nezino ka daro desine - skirtingi zmones apie darbu eiga duoda
skirtingus atsakymus.
.. Paulius vis zada, taciau realus vykdytojai nuosirdziai nustemba kai
pasigendi
aptartu funkciju. Niekas niekada nezino kas suderinta su ... - lyg butu
kalbeta prie alaus. Reikia pripazint kad tai turbut nemaloniausia bendravimo
puse. Blogiausia kad Darius ji kaip ir dengia... nors akivaizdu kad ...
.. Terminais ir kokybe, tiksliau terminu nepaisymas ir kokybes stoka.
Atrodydavo lyg sutartyje irasyti terminai yra tik tam kad neliktu tuscia.
Testuot ar atsidaro langas turi klientas (arba kliento klientas) nors
uz testavima pinigai imami. Reikia pasakyt kad su kokybe reikalai nuo tam
tikro momento kiek pasitaise - bandau spet kad po ilgu prasymu atsirado
zmogus
atsakingas uz kokybe ir pradejo ziuret ka duoda klientui. Su terminais
teigiamo poslinkio nebuvo. Veluojam? Nu ir kas? Ir ka jus padarysit? :-)
.. Visi firmos programuotojai vienu metu dirba su visais firmos projektais.
Neaisku taip is tiesu yra ar vykstantys darbai pastumiami i sali kad gaut
naujus, klientui tuo metu pasakojant istorijas apie sunkumus patiriamus
interneto technologiju dziunglese  :-)

Negaliu sakyt kad nfq blogesni uz kitus. Bet lygiai taip pat negaliu sakyt
kad ir geresni.
Tiesiog IT imone atstovaujanti tam tikra, sakyciau gana nebloga, produkta.
Dariaus mintys kad jie ne IT firma neatitinka tikroves, su visais IT
budingais pliusais ir minusais nfq tokie kokie yra :-)