Tema: Re: webui sukurti
Autorius: ups
Data: 2009-09-04 08:05:10
Dizaineriui 1500 + karpytojui 500 + programeriui 2000  su darbuotoju
mokesciais tau jau kainuos tai ~ 7000 Lt.
Na reikia dar uzsideti pelna, blogiausiu atveju 100%, tai projektas
gaunasi tsvo jau 15 000 ir nemaziau...
Vat ir visa matematika, ie nereikia cia aiskinti apie efektyvumus ir
kokybe....:) priklausancius nuo to ar tai daro firma ar kas kitas

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt