Tema: Re: webui sukurti
Autorius: ups
Data: 2009-09-08 21:47:20
labai saunu, kad jus tai galite pasiulyti... kaip minejau, pries nieko
asmeniskai nei bendrai...:) Be abejones tavo galimybes palyginus su mano
   is esmes nei net lyginti gal negalima butu...  ;)
Tik vat uzkibo tai, kad nesigilinus i kliento poreikius is karto sakoma
15, 50 kilolitu arba neiko negalvok...:) ir be to kai paziuri pasiulymus
pvz. oxidas 22.349,00  tik pats programinis sprendimas, kuris jau yra
padarytas ir parduotas manau ne karta...., o tame pasiulyme net nekvepia
  " .... mes galime lydeti projekta nuo
verslo plano/strukturiniu fondu pinigu gavimo iki sutarto lankytoju
srauto  (ir net pirkimu) garantijos uz sutarta kaina ..."
Tai tiek tenoriu ir pasakyt ...:)

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt