Tema: Re: webui sukurti
Autorius: Gangas
Data: 2009-09-04 15:37:49
OK, tarkim vidutinis i rimtesne puse el. komercijos projekto pvz.:
Kur galima dizainerio paslaugu 40-80 val. uz 1500Lt nusipirkt?
Kur galima nusipirkti karpytojo paslaugu 120-160 val. uz 500Lt?
Kur galima programuotojo paslaugu 240-320 val. uz 2000Lt nusipirkt?
Be patikimo garantinio aptarnavimo nesiulyti.

Beje, ir matematika tavo silpnoka, jeigu i rankas suma 4000Lt, tai savikaina
gerokai didesne nei 7000Lt, vien mokesciai daugiau prides, o kur visi
administraciniai, ofiso ir irangos kastai?

P.S. Kadangi tavo projektuose analizes, projektavimo, projekto valdymo ir
kokybes uztikrinimo kastu nera, turbut dirbi siek tiek kitame lygmenyje, tad
ir matymas siaurokas...