Tema: Re: webui sukurti
Autorius: ups
Data: 2009-09-03 08:10:11
noriu tik pasakyti kad pvz. petriukui prekiaujanciam triusikais...
tikrai nereikia verslo sprendimo jei jis nori tik parduoti trusikus
savo.. :) ja, uztenka shopo kur pirkejas galetu saugiai nusipirkti, o
petriukas galetu su minalaiomis islaidomis pasiziureti kaip jo preke
eina...:) Jei jau jam pasiulysi pilna verslo sprendimo paketa, jo trusai
bus jau auksinai ir niekas ju nepirks, nes galutine kaina bus auksine.
taip kad kategoriskai teigti nezinanat situacijos, kad butent reikia 15k
euru shopui ir taskas kaip ir ....

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt