Tema: Re: webui sukurti
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-04 09:48:26
Kažkodėl aš įsitikinęs, kad Darius kalba apie kur kas didesnius pinigus...

Jau vien pinigus lyginant (ir manant, kad jų kiekis įtakoja ką nors daugiau nei pelną), tai jūs vienas nuo kito labai nutolę. ups, tu atrodo net nenutuoki, kokie pinigai sukasi tokiuose projektuose ir už ką tie pinigai yra mokami. Darius tau bando paaiškint, bet žinant, kad xxx xxx Lt eilės projektų tu nematęs, tu vis vien nesuprasi.