Tema: Re: webui sukurti
Autorius: BG
Data: 2009-08-14 13:00:15
Kodel ? Dizainu pavyzdziui uzsiimsiu pats, reik tik kad normaliai puslapis
veiktu, krize dabar, apyvarta sumazejus nerealiai, pas mane kai didmena tai
dabar tik nuostolius skaiciuoju, tai vat galvoju pradet mazmena nuo e-shopo,
po to gal kokia parduotuvele. Sedint vietoj , nieko nedarant tikrai nieko
nepasieksi. O dabar pastebejau tendencija, kad zmones vis dazniau internetu
perka.  Ir siaip vizijoj turiu, kad ne tik Lietuvos rinkai. nes jos cia
galima sakyt ner.