Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-08 12:20:28
"Renookas" <vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt> wrote in message
news:isneeq$4ov$1@trimpas.omnitel.net...
> uzsuk, pasiklaust. tikrai nera nei vieno meistro kuris nebutu is manes
> negirdejes aciu, ar atsilyginimo kitokia forma...
> Darbuotojus vertinau ir vertinsiu, bet dazniausia jie tampa kiaulemis jei
> su jais zmoniskai bendrauti bandai. na bet sijojasi,sijojasi ir atsisijos.

uzsukciau, ale nepakeliui:) matai.. kai kas galvoja, kad "atsilyginimas
kitokia forma" - minimumo mokejimas... ir tik lai dziaugias, kad gauna..
tavo poziuris galbut kitoks.. ir tai smagu.. kuo daugiau tokiu..

> O kaip ir sakei nepakeiciamu nera: tiek darbuotoju tiek darbdaviu... ir
> tikrai daug darbdaviu mato tik viena puse tai yra patys save.. apskritai
> ne tiek darbdaviai, tai daugiau musu mentalitetas, kad itk i save ziureti
> ir nieko saplinkui nematyti. o tokio poziurio labai nemegstu

taip.. cia jau tampa nacionaliniu musu bruozu.. dziaugtis kai kitam
nesiseka.. ir lipt per galvas.. isnaudot(nepabijosiu to zodzio):)