Tema: Re: Noriu garantijø
Autorius: upoksnis
Data: 2011-06-08 10:41:41
Gal ten koks kabakelis. Buna gi, kad savo malonumui turi bara, pelnas
nedomina, tiesiog kad butu kazkoks uzsiemimas senatveje...:D

"trickyvic"  parašė naujienų news:isn7je$pc4$3@trimpas.omnitel.net...

Ten to imones savininkas kartais nesivadino Jezus Kristus? nes labai jau
hipiskos verslo zamashkes.