Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Renookas
Data: 2011-06-08 11:59:34
patikek ne karta ir ne du ir net ne tris. manes mokyti nereikia kaip su
meistrais mandagiai apsieiti. bet poziuris kad turi eiti darbdavys rankas
buciuoti tai truputi kvailokas sakyciau... manau kad turi buti abipuse
pagarba siuo klausimu.. nes cia tokie pamastymai, kad tik viena puse aukso
kalnas tai tikrai nera teisingi..

klausimas ar uzdirbtu darbuotojas bent lita jei apskritai nebutu to
darbdavio? ir ar darbdavys uzsdirbtu jei nebutu darbuotojo? Taigi manau kad
yra viena visuma ir abu turi kartu kelti imone, o ne i vienus vartus. o
pikta skaitant kad darbuotoju poziuris, jei jau darbdaviui pelno nesti
pradejau tai darbdavys jau lobsta ir reikia ji smaugti, nusukineti, vogti..
vienas jau cia pas mane pabande, taigi i jo vieta jau naujas ieskomas..