Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Renookas
Data: 2011-06-08 12:12:59
uzsuk, pasiklaust. tikrai nera nei vieno meistro kuris nebutu is manes
negirdejes aciu, ar atsilyginimo kitokia forma...
Darbuotojus vertinau ir vertinsiu, bet dazniausia jie tampa kiaulemis jei su
jais zmoniskai bendrauti bandai. na bet sijojasi,sijojasi ir atsisijos.

O kaip ir sakei nepakeiciamu nera: tiek darbuotoju tiek darbdaviu... ir
tikrai daug darbdaviu mato tik viena puse tai yra patys save.. apskritai ne
tiek darbdaviai, tai daugiau musu mentalitetas, kad itk i save ziureti ir
nieko saplinkui nematyti. o tokio poziurio labai nemegstu