Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-09 18:59:09
On 2019-04-09 09:21, Exo wrote:
> Vienas niuansas į kurį kolegos neatkreipiatė dėmesiaus, yra tas jog
> šitos visos šaraškino kontoros dažniausiai pardavinėja vogtus mokymo
> įsraigų keejus. Aš nepatingėjau dėl keletos raktų savo laiku
> paskambinėti į MS'ą ir pasidomėti, kas per raktai. Ir visus kartus tai
> bovo vogtas mokymo įstaigų raktas. Šitoj vietoj galit pizdelint kas ką
> norit, bet jų pardavinėti negalima ir jų pirkmas yra dar kvailiau nei
> tūpai nusilaužimas....
>
> Exo

Būna naudoti automobiliai ir būna naudoti vogti automobiliai, bet
naudotų vogtų automobilių egzistavimo faktas dar nereiškia, jog negalima
prekiauti visais naudotais automobiliais.

Taip ir su programine įranga. Nori "naujos", pirk iš MS už pilną kainą,
tinka ir naudota, pirk pigiai iš patikimo pardavėjo ir abiem atvejais
viskas bus legalu.

p.s. į MS tokiais klausimais nėra ko skambinti, jie nesuinteresuoti tau
aiškiai pasakyti "Taip taip, pirkite pigiai naudotą MS softą iš trečiųjų
asmenų, nes mums Jūsų pinigų tikrai nereikia" :)