Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-07 01:54:35
Nežinau to Oracle reikalo detalių (nors nujaučiu kame ten kampas), bet
MS atveju ten ne tai, kad ne per tuos kanalus, kaip pageidauja MS, yra
platinamas tikras originalus produktas, o pardavinėjami bbž kaip gauti
raktai. Principe, kaip aš jau ne kartą sakiau, man ant MS pajamų
nusispjaut, aš šitos kontoros labai nemyliu (jei neišsireikšt stipriau
:-)) už tai ką ji daro paskutinius kelis metus ir nesu aršus piratavimo
priešininkas, bet nu niekaip nesuprantu, nx kažkokiems sukčiams mokėt
babkes už tai, kas prieinama visiškai nemokamai, jei jau nekeliamas
tikslas nusipirkt būtent 100% legalų produktą ir turėt visiškai švarią
sąžinę (kaip kažkokioj reklamoj girdėjau, "biškį vagis nebūna")?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/