Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-07 02:49:07
Tas tai taip, bet visas fokusas tame, kad, aš esu 100% įsitikinęs, ten
ne tai kad parduodamas tam tikras kiekis dėl tam tikrų priežasčių
nereikalingais patapusių anksčiau pardavėjo legaliai įsigytų
_licencijų_, o tik patys raktai, kurie, grubiai tariant, elementariai
nupyzdinti - nurašyti nuo kažkokių licencijų skaičiukai, paplatinami
stambios kontoros VL raktai ir t.t., ir pan. Tos licencijos ir toliau
naudojamos tikrojo "pirminio" pirkėjo, bet dėl MS naudojamo aktyvacijos
metodo atsiranda galimybė sugeneruot tam tikrą kiekį papildomų userių ir
įsidėt kapeiką į kišenę. Arba, pvz., gali būt parduodami raktai, kurie
pirkti su pavogtais credit cardais.
Ir čia galima įvairiai vartyt tą situaciją, bet iš vienos pusės aš
atkreipiu dėmesį tų žmonių, kuriems realiai px tikras legalumas, svarbu,
kad Win veiktų (įmonėms abejoju ar daug perkančių tokius raktus
atsiranda) - jie tuos kelis ar keliolika Eur išmeta be jokio reikalo ir
paremia sukčius, iš kitos pusės, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.

Bet jei yra tikinčių stebuklais, staltiese jums kelias, pirkit tas
licencijas, galit ir atsargai paimt, vaikams/anūkams paliksit, gi Win10
geriausia ir paskutinė windozės versija, tai raktai ir po 30 metų galios :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/