Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-07 17:46:59
On 2019-04-07 02:49, Caponi wrote:
> Tas tai taip, bet visas fokusas tame, kad, aš esu 100% įsitikinęs, ten
> ne tai kad parduodamas tam tikras kiekis dėl tam tikrų priežasčių
> nereikalingais patapusių anksčiau pardavėjo legaliai įsigytų
> _licencijų_, o tik patys raktai, kurie, grubiai tariant, elementariai
> nupyzdinti - nurašyti nuo kažkokių licencijų skaičiukai, paplatinami
> stambios kontoros VL raktai ir t.t., ir pan. Tos licencijos ir toliau
> naudojamos tikrojo "pirminio" pirkėjo, bet dėl MS naudojamo aktyvacijos
> metodo atsiranda galimybė sugeneruot tam tikrą kiekį papildomų userių ir
> [...]

Suprantu ką rašai, bet nemanau, jog programinės įrangos pirkėjui reikia
rūpintis jos gamintojų interesais. Teisėtai perki pigiau ir teisėtai
naudoji. Viskas. Ko dar gali reikėti? Jei nustos veikti, pareikši
pretenziją pardavėjui. Nors man dar nepasitaikė atvejo, kai nupirkta
Amazone ofiso licencija nustotų veikti. O jei nustos, Amazonas grąžins
pinigus.

O kai perki iš kokio Vardenio Pavardenio, tai pats galvok, kiek tas
tipas patikimas, gal neištrins to softo savo kompe ir turėsi aktyvavimo
problemų. Bet faktas tas, jog tokie pirkimai ir naudojimai yra visiškai
legalus dalykas ir niekas tavęs už tai nenubaus.