Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-07 00:44:52
On 2019-04-06 15:47, Caponi wrote:

> Nori - pirk, bet tik nesigirk bent jau, nes piratavimu girtis neverta, o
> piratavimu už babkes, IMHO, dar ir kvaila.

Aš dar neseniai irgi taip galvojau, bet teko šiek tiek updetinti
nuomonę. Siūlau paskaityti ESTT bylą C128/11, kurioje Oracle bandė savo
"laimę".

Kas nemėgsta tokio tipo skaitalų, išvada ten tokia - gali pirkti bet
kokią programinę įrangą, bet kur, ir už bet kiek, bet kokioje laikmenoje
ar internetu ir būsi baltas ir pūkuotas po zakonu :) Aš kai išgirdau,
nepatikėjau, teko skaityti bylą :]

Reik tik pirkimo įrodymus turėti ir viskas. Būtent todėl Amazone pilna
windowsų ir ofisų po 6-10 eur ir visi ramiai juos perka ir naudojasi.