Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-07 20:26:21
On 2019-04-07 19:29, Caponi wrote:>>
 > Aš ne teisininkas, hipotetinėj situacijoj, jei tavo softą kažkas
 > sugalvotų patikrint (kaip jau rašiau, tokiais superdealais ko gero
 > naudojasi tik fiziniai asmenys). tikriausiai padarius pakankamai durnas
 > akis pavyktų įrodyt, kad 10x-15x mažesnė kaina jokių įtarimų nesukėlė
 > (tipo, aš šventai tikiu, kad ant svieto pilna idiotų, kurie masiškai
 > prisiperka windozių ir ofisų po 100-300Eur ir paskui po 10 stumia :-))

Tas ESTT sprendimas yra sudedamoji ES teisės dalis. Lietuvos teismai tuo
vadovaujasi. Yra jau realių bylų. Tiesiog, arba pasiskaityk ir panaršyk
pats ir įsitikinsi, arba patikėk mano žodžiu.

 > Taip. Ir kadangi siauraakiai kitam laido gale ne visiški idiotai, jie
 > pardavinėja raktus neperlenkdami lazdos ir masinės nesiaktyvavimo
 > problemos nėra, Amazonas atitinkamai veiksmų irgi nesiima, nes tam kaip
 > ir nėra pagrindo, kol niekas nepasiskundžia, jų turgelyje targavoja kas
 > kuo nori. MS'ui, spėju, tai iš esmės irgi px, kaip jau ne kartą yra
 > įvairiom progom apdiskutuota, tam tikras piratavimo lygis gamintoji gali
 > būt net ir naudingas.

Paskaičius minėtą bylą turėtum kitoje šviesoje matyti tą Amazon
"turgelį". Tiesiog, Amazon neturi jokios galimybės ir noro blokuoti
teisėtą komercinę veiklą.

 > Kitaicas targavojantis per Amazoną yra toks pats vardenis pavardenis,
 > tik kadangi jis tuo užsiima masiškai, tai, tikėtina, tiksliau
 > susiskaičiuoja kiek kartų tą patį raktą gali prastumt, o jei
 > apsiskaičiuotų ir vis dar tokia prekyba užsiimtų, tai staigiai tau duotų
 > naują numeriuką, iki Amazono "teismo" eiti garantuotai nereikėtų, t.y.
 > statistiškai tu iš tiesų savo brangiu čiriku beveik nerizikuoji.

Tai kame problema? Mus turi dominti mūsų teisėti interesai prekę
nusipirkti teisėtai ir kuo pigiau, ar mes turime rūpintis MS interesais,
jog jie negauna papildomų pajamų? Klausimas retorinis.

 > Lygiai tą patį asmeninio naudojimo atveju duoda ir visiškai nemokami
 > būdai, nes tavęs elementoriškai niekas netikrins ir nebaus, todėl
 > skaičiukų pirkinėjimas yra tuščias babkių mėtymas - būtent tai aš visų
 > pirma šitoj ir keletoj analogiškų ankstesnių temų ir norėjau pasakyt.
 > Beje, man smalsu, kiek tokią poziciją kaip tu užimančių veikėjų
 > rizikuotų tas "legalias" licencijas po 10Eur susipirkt savo įmonei ar
 > pasiūlyt savo klientams :-)

Tokio tipo licencijomis jau naudojasi net valdiškos įstaigos. Lietuvoje
jau buvo bandymų skųsti teismui tokių licencijų super žemomis kainomis
pateikimą į viešųjų pirkimų konkursus ir teismai pralaimėti. Tad, gali
ginčytis toliau, o gali tiesiog manimi patikėti, jog VSIO ZAKONNO pagal
ES teisę ir naudotis mano pateikta info savo naudai.