Tema: Re: Win10 akcija
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-07 19:29:04
On 2019-04-07 17:47, Bronco wrote:
> Teisėtai perki pigiau ir teisėtai naudoji. Viskas. Ko dar gali reikėti?

Aš ne teisininkas, hipotetinėj situacijoj, jei tavo softą kažkas
sugalvotų patikrint (kaip jau rašiau, tokiais superdealais ko gero
naudojasi tik fiziniai asmenys). tikriausiai padarius pakankamai durnas
akis pavyktų įrodyt, kad 10x-15x mažesnė kaina jokių įtarimų nesukėlė
(tipo, aš šventai tikiu, kad ant svieto pilna idiotų, kurie masiškai
prisiperka windozių ir ofisų po 100-300Eur ir paskui po 10 stumia :-))

> Jei nustos veikti, pareikši pretenziją pardavėjui. Nors man dar
> nepasitaikė atvejo, kai nupirkta Amazone ofiso licencija nustotų veikti.
> O jei nustos, Amazonas grąžins pinigus.

Taip. Ir kadangi siauraakiai kitam laido gale ne visiški idiotai, jie
pardavinėja raktus neperlenkdami lazdos ir masinės nesiaktyvavimo
problemos nėra, Amazonas atitinkamai veiksmų irgi nesiima, nes tam kaip
ir nėra pagrindo, kol niekas nepasiskundžia, jų turgelyje targavoja kas
kuo nori. MS'ui, spėju, tai iš esmės irgi px, kaip jau ne kartą yra
įvairiom progom apdiskutuota, tam tikras piratavimo lygis gamintoji gali
būt net ir naudingas.

> O kai perki iš kokio Vardenio Pavardenio, tai pats galvok, kiek tas
> tipas patikimas, gal neištrins to softo savo kompe ir turėsi aktyvavimo
> problemų.

Kitaicas targavojantis per Amazoną yra toks pats vardenis pavardenis,
tik kadangi jis tuo užsiima masiškai, tai, tikėtina, tiksliau
susiskaičiuoja kiek kartų tą patį raktą gali prastumt, o jei
apsiskaičiuotų ir vis dar tokia prekyba užsiimtų, tai staigiai tau duotų
naują numeriuką, iki Amazono "teismo" eiti garantuotai nereikėtų, t.y.
statistiškai tu iš tiesų savo brangiu čiriku beveik nerizikuoji.

> Bet faktas tas, jog tokie pirkimai ir naudojimai yra visiškai
> legalus dalykas ir niekas tavęs už tai nenubaus.

Lygiai tą patį asmeninio naudojimo atveju duoda ir visiškai nemokami
būdai, nes tavęs elementoriškai niekas netikrins ir nebaus, todėl
skaičiukų pirkinėjimas yra tuščias babkių mėtymas - būtent tai aš visų
pirma šitoj ir keletoj analogiškų ankstesnių temų ir norėjau pasakyt.
Beje, man smalsu, kiek tokią poziciją kaip tu užimančių veikėjų
rizikuotų tas "legalias" licencijas po 10Eur susipirkt savo įmonei ar
pasiūlyt savo klientams :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/