Tema: Re: Kompe nusimuša video draiveriai staiga
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-03-20 11:40:46
galeciau net modelius ivardint, is uzrasu taip sakant

Acer aspire 7250G
su generic svieziais/nelabai svieziais ATI video draiveriais pasitaiko
neaiskus lagai, o kartais visiskas freezas, kai naudojama 3D akceleracija
patingejau tikrint su firminiu draiveriu, buvau isitikines kad video chip -
amen. o kai jopakeitimas npadejo, teko deti sena firmini draiveri is ju
saito

Dell precision M2400
su generic svieziais/nelabai svieziais NVIDIA draiveriais po keliu minuciu
pareina BSOD kalbantis apie video draiverio bedas
teko deti sena firmini draiveri is ju saito
per istorija pasitaike 3 vnt sio modelio kompu is skirtingu saltiniu, visi
elgesi vienodai

dar kazkoks kompas su dviem video, hibridinis intel/ati sprendimas, su
jokiais draiveriais ATI videskes galimybes buvo nepasiekiamos (t.y. nei
akceleruoja, nei ka, 1-2fps), jokiu sauktuku/klaustuku, nieko. sudejus
firminius - ATI tapo naudotina, video apkrova esant reikalui teisingai
"guldavo" ant jos
variantu tikrai netruksta..

+ ne vienas kompas, kuriam koks nors HDMI ar kitas isejimas ant generic
tiesiog nevalindavo.

kodel taip yra? o gi todel, kad hardwaro gamintojai naudojasi galimybe si ta
daryti taip kaip jiems norisi, chipuose yra dalyku kuriuos, pagal fantazija
ir poreikius galima "sujungineti" kaip tik norisi, ir i tai ieina kur kas
daugiau nei HDMI. generic draiveriai apie tuos pakeitimus nieko nezino ir
del to neprivalo veikti gerai. tie pakeitimai gali buti ir ne kritiniai,
t.y. generic draiveriai del ju gali ir neluzti, bet cia jau kiekvienas
atvejis individualus.

o kur dar daugybe ivairiu kompu, kuriuos kai instalini win10 tai instalinimo
pradzioje geriau jokiu budu nesijungti prie WIFI kai pasiulo, ir atjungti
LAN, nes baigus instalinima ima ir patyliukais pradeda pompinti ir
sukisineti belekoki netinkanti suda, po kurio paskui kiekviena restarta po
keliu minuciu buna tiesiog BSOD, ir daryk ka nori, net nevisada buna aisku
del kurio devaiso draiveriu cia taip :) paskutinius kartus ant naujesniu
kompu taip buvo del Intel ME engine draiverio.