Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-09 16:39:17
Todėl ir drėbtelėjau, kad px kokio senumo, bet pradėt reikia nuo
gamintojo draiverių, o ne nuo bbž ko, ypač jei su tuo bbž bėdos lenda.
Kaip matei, neteigiau kategoriškai, kad tikrai su draiveriais bėdos, bet
pradėt nuo jų reikia. Tikslesnei diagnozei per internetą bet kokiu
atveju pradinės infos per mažai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/