Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-12 22:15:09
Pala pala - po mano rankų niekas negenda, po MS kai kurių niekam
nereikalingų ir niekeno neprašytų updeitų (kad ir draiverių, jei jau
šios temos rėmais apsiribot) - genda ir tada papuola į mano ir kitų
kompiuterastų rankas, ir tokių atvejų aš asmeniškai pzdc kiek mačiau ir
dar kelis kart tiek girdėjau (tarp mano pažįstamų ir draugų yra ne
vienas tos pačios profesijos atstovas) - tai kieno rankos čia kreivos???
Juolab kad grynai šitoj temoj viskas aiškiau nei aišku kas kaltas
(sufleruoju - ne aš  :-)) ir kas padėjo žmogui problemą išspręst (ne M$).
Aš suprantu, kad tavo pozicija aiški - MS dievas, kas ant jo spjaudo -
eretikai, dėl visų problemų kalti patys juzeriai. Bet gal pabandyk
kartais pramerkt bent vieną akį?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/