Tema:
Autorius: Ramaas
Data: 2018-03-09 16:59:14
2018-03-08 21:00, fenix rašė:

> o uzlinksta po kiek laiko nuo ijungimo? po minutes ar po ilgesnio laiko
> tarpo? ka darai, kai issijungia - geimini, filma ziuri ar nera sistemos?
>
> man pirma nuojauta, kad atshoko ventiliatorius nuo plokstes ar
> termopasta perdziuvo, o gal ventiliatorius apaugo kilimu. klasika.
> kad pzdc butu nemanau, nes paprastai pradeda artefaktus metyt.
>
> kaip patikrint neardzius? parsisiusk utele kokia ir downclockink iki
> minimalios imanomos reiksmes, jeigu padejo, isvada kaip ir aiski

užlinksta kartais po 5 minučių o kartais po 2-3val. Bet tai pradėjo
daryt vasario mėnesio pabaigoje, iki tol viskas buvo gerai.

ventiliatorius kaip rašei buvo apaugęs kilimu bet pernai, pastebėta buvo
dideliu ventiliatoriaus ūžimu ir žiauriai įkaitusiu korpusu oro
išputimo. Pravalius saują dulkių, naują termopasta sutepus procą net
kambary tyliau pasidarė, krito perpus temperatūra. Nuo to laiko
pastoviai stebima temperatūra ir apsukos kokios. Pats ventiliatorius
tikrai neatšokęs.

kas dėl draiverų, sudėjau 2016 metų dar testuojamus draiverius, kolkas
viskas gerai, nė karto nebuvo nusimušę draiveriai vaizdo.

Jau greit (neoficialiai žada balandžio mėnesį ) ateis kasmetinis stiprus
Windows 10 atnaujinimas, su daugybę ištaisytų smulkių klaidų.

R.