Tema:
Autorius: MRT
Data: 2018-03-09 23:21:21
> Nixuja už nieką tu neatsakai,

emm.. primink kaip reikia atsakyt uz bazara pagal paniatkes..
tipo reikia i snuki kelias bankes prasileist?..

> pizdelini bile pizdelinti, aš tau daugiau
> pasakysiu, tai kad tavo prižiūrimi kompai turi tiek problemų, kiek tu
> čia man pastoviai argumentuoji, drįstu teigti, jog tavo kompetencija
> šiuo klausimu, žemiau jūros lygio kaip sakant...
>
> Gero savaitgalio ir tau ponas....
> Exo

kad tavo paties kompetencija pakankamai ribota..
gan daznai praklizmini su patarimais.
corporate ukis nesupazindina su galimais bardakais.
ko gero ir resursu/know-how turit, kad islaizyt build'a pries
paleidziant i apyvarta.. tokius ir priziuret lengviau..

as su small business jau matau, kad gliuku ivairove mazeja.